Mot håtö
Vardagsliv

Oktober månad har börjat fantastiskt och hittills bjudit på mängder av roliga aktiviteter. Vi tar vara på dagarna till fullo och livet som mammaledig är underbart. Jag vet inte riktigt om jag kan hålla med om att det bör heta "mammaledig" eller "föräldraledig". Det är världens bästa "jobb" att vara hemma och ta hand om sitt barn men ledig är man inte. Iaf inte jag. Från den sekund Theodor vill ha uppmärksamhet, mat eller sömn är jag där. 
Tillbaka till ämnet oktober. Häromdagen gick jag, Jennifer och Izabella med våra små en härlig höstpromenad till ett urgulligt fik som låg intill stallet på säbygård. Vi åt lunch, skrattade i massor, barnen åt lunch och vi pratade om livet. Det är just det här jag gillar med hösten. Mysiga promenader bland trädens alla färger, värma sig på ett fik och dricka varm choklad i ett härligt sällskap. 

Det här inlägget skulle ha publicerats när jag satt i bilen påväg ut mot håtö men jag glömde trycka på knappen. Vi har ett landställe även här och ska tillbringa kvällen med min pappa, farbror, kusin och syster. Grillen står i lågor och köttet ligger i marinad. Vi har gått igenom en gammal bokhylla och hittat dom mest fantastiska ting. Theodor kommer få äran att pryda sitt rum med dessa. 

 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?