IDAG.
Vardagsliv

Theodor bestämde sig för att göra morgon strax efter fem och jollrade så att hela gården vaknade. I två timmar hoppades jag på liiiite mer sömn men tji fick jag. Vid sju gav jag upp. Lika bra det. Theodor fick gröt, vi tog ett bad och sjöng sånger innan jag drog fram dammsugaren och plockade i ordning här hemma. Klockan elva tog vi bussen hem till Beatrice som bjöd på lunch. Där var också Emma och Cecilia plus våra små Såklart. Dagen, likt alla andra, flög förbi och runt tre tog vi en promenad hem. 
Nu har vi precis avnjutit pannbiff á la Sandra tillsammans med Theodors farmor, gudmor och gudfar. Nyklippt är jag också. 
 
Jag och prinsen tidigare idag.
Beatrice bjöd oss mammor på en fantastisk sparrissoppa med tillbehör.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?