LEKA.
Vardagsliv

Trots att min hals bränner, huvudet dunkar och kroppen ömmar gör jag allt i min makt för att vara den bästa mamma jag bara kan till Theodor. Han förtjänar det allra bästa plus mycket därtill. Att jag är dålig har ingen betydelse för visst får pappan inte vabba medan jag är hemma?
Dom senaste två dagarna har vi strandsatt oss i lägenheten och rivit ut varenda leklåda från barnrummet och spridit ut det mesta på golvet. 
Theodor underhåller sig som bäst själv när han får sitta upp. Att ligga ned kommer inte på tal, det kan fungera i högst två minuter. Bortsett från när han ligger på mage och kör sin nya grej. Att snurra ett helt varv på plats. Framåt kommer han än så länge inte men han har iaf uppfattat grejen och kan ta sig runt sidleds.
 
Vi blir alltid lite nojiga över att han ska tippa och sitter högst beredda.


 Nathalie

Jo, jag tror pappan få vara hemma då mamman är sjuk och ej kan ta hand om barnet. Är nästan helt säker på de! Svar på min kommentar i förra inlägget: han har aldrig tagit napp utan han har vaknat för att ligga vid bröstet, om det är hunger eller närhet vet jag ej. Men vi har börjat ge mat frukost, lunch och middag nu (dock inte fulla portioner). Tror att det är det som gjort underverk för oss, att han vaknat pga hunger, för inatt vakna han bara 1 gång!! Hoppas det blir blir bra för er snart med :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?