LEKTANTER.
Vardagsliv

Jag är helt S L U T. Alltså bokstavligt talat mörbultad. Nog för att jag får skylla mig själv och visst var jag medveten om vilken utmaning jag och Isabell antog när vi bestämde oss för att vara lektanter åt sex barn. Men att det var såhär utmattande hade jag ingen som helst aning om. Bortsett från tröttheten som kom som ett brev på posten efter att ha lämnat av alla ungar (Theodor är självklart kvar) har vi haft en underbar dag. Vi har lekt i skogen, ätit lunch, lekt ännu mer både inomhus och utomhus, bakat muffins samt myst i soffan.
Jag funderar på att göra Theodor sällskap i sängen redan nu. I morgon blir det ännu mer barnlek plus babysim. 

Halva gänget.

Fika, napp och Sofie är vad som behövdes efter timmar av lek.
En utslagen Melody.
Theodor fick väcka sin fina vän och gjorde det med prat, dreggel och klappar.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?