På jobbet
Vardagsliv

Igår var en händelserik dag med många nya intryck för lilleman. Lunch i ett proppfullt Kista centrum följt av pyjamas och skoshopping. Jag hittade ett par jätte söta UGG's till Theodor som fick följa med hem och två enkla pyjamaser från H&M. Trötta av allt stimm gick vi vidare till mitt jobb och fyllde på koffeinbehovet. Två cappuccino drack jag inom loppet av fem minuter haha. 
Alla blev så glada över att se Theodor och han var minst lika nöjd. I två timmar stannade vi innan vi kände oss klara. 

På kvällen fick vi besök av min mamma som stannade på middag och en långpromenad med hundarna. HERREGUD vad kallt det är om kvällarna. Vid åtta var det noll gradigt. 











Idag ska jag äntligen få träffa nytillskottet Theodor. Jag och mini ska strax göra oss i ordning och äta frukost innan vi åker iväg mot Sundbyberg. Trevlig fredag allesammans!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?