Passar på
Vardagsliv

Dom senaste dagarna har jag vaknat upp på morgonen och känt mig förvånandsvärt pigg. Jag tror vi är påväg ur något som har varit en otroligt tuff period. Att inte få sova om nätterna men trots det vara påhittig, underhållande och en mysig mamma är ingen lätt kombo. Men nu jäklar! Som vanligt vaknade Theodor vid 06, han har lyckats ställa om från sommartid till vintertid bättre än någon annan här hemma, vi tände ljus i hela lägenheten (en ny rutin vi har nu på morgonen hehe) och vi dukade fram frukost framför tvn som Felicia valt. Oboy och hönökaka. 

Något jag har kommit på mig själv med är att när vi har besök, framförallt av mina systrar, "passar jag på" att göra vardagssysslor eller bara smiter iväg för en egenstund. Felicia är jätte duktig med Theodor och när han vaknade till igår kväll sprang hon in och gav honom nappen. Theodor tycker att det är roligt med omväxling och någon ny som leker med honom medan jag tycker det är skönt att bli avlastad. Win win liksom. Just nu ligger jag i ett varmt bad och uppdaterar er medan mini sover och moster Felicia tittar på tv. 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?