Redigera bilder
Vardagsliv

En blogg blir så mycket roligare att läsa med fina bilder. På sistone har jag varit kass på att ta annat än mobilbilder men när jag använder mobilen försöker jag redigera färgerna för en mer tilltalande bild. Som bilden på smörgåsen nedan. Det enda jag gjorde var att göra färgerna skarpare vilket tillför mer "liv".

Före redigering.

Efter redigering.

För övrigt så ligger den här smörgåsen i min mage nu. I morse efter besöket hos bvc tog vi tåget till Sundbyberg hem till Evangelina och Tobias. Vi köpte med oss massa gott och gjorde egna skagenmackor. Hon har bf +4 idag och vi alla väntar spänt på den lilla prinsen. Mest troligt träffar jag henne nästa gång med en bebis i famnen. 


 Boularbah

Vad använder du för kamera annars? :)
Smörgåsen ser otroligt god ut! :D



URL: http://bloggboularbah.blogg.se/


 Lovisa

Åh, vad gott det där såg ut :o <3 Dock föredrog jag första bilden :D



URL: http://www.lowzan.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?