Sex månader.
Theodor 3mån-7mån

Bara ett dygn gammal.

För två dagar sedan klockan 07:44 blev du mitt hjärta sex månader. Du tog hela världen med storm och inte minst oss. Det absolut stoltaste ögonblicket i mitt liv var när jag fick upp dig på bröstet och vi fick höra ditt skrik för första gången. Jag var SÅ lättad. Du var här för att stanna. Att du mår bra är min lag och så kommer det alltid att förbli. Under detta halvår som varit har du och jag fäst oss vid varandra något enormt, kärleken jag känner är enorm. Jag blir tårögd bara jag tänker på att jag har fått äran att vara mamma till en så fin pojke. Det har förstås inte enbart varit en dans på rosor trots att man snabbt glömmer det tuffa en förälder faktiskt går igenom. Det är prövningar, sömnlösa nätter, skrik, tårar och svett. Men framförallt har det varit månader med oändlig lycka. Med dig vid vår sida klara vi allt. För dig gör vi allt. Tänk att det var du som låg i min mage. Min fina son. Jag älskar dig mer än ord kan beskriva. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?