Sömnlös
Vardagsliv

Alltså vilken k ä m p i g natt det har varit. Jag visste att det var att ta sig vatten över huvudet när jag igår skrev att Theodor endast vaknat två gånger under föregående natt. Den här natten har jag eventuellt lyckats få, som max, en timme sammanhängande sömn.. Daniel var en ängel och gick upp med lilleman även denna morgon för att vid 08 göra mig sällskap i sängen och somna om igen.
Jag har läst och läst i både böcker och på internet och som det verkar är detta en fas då det händer ofantligt mycket i den lilla kroppen. Det gör det iofs hela tiden men vid sex månader kommer drömmarna ordentligt igång vilket självklart stör nattsömnen. Åh, jag hoppas vi får bukt med det här och så småningom får sova hela nätter (jag vet det är en STOR önskan). 
 
Snart kommer min pappa och hans flickvän hem till oss på fika och ikväll ska vi eventuellt hem till Susanne och Daniel för middag och mys. Allt beroende på hur jag mår. Trevlig lördag allesammans!








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?