Tidsoptimist
Vardagsliv

Att planerna in en sak för mycket på en och samma dag är lite av mig i ett nötskal. Tidsoptimisten i mig smyger sig fram och blir allt mer tydlig. Jag gillar att vara ute i god tid för att slippa stress vid hinder (i normala fall) men idag blev det inte riktigt så. Bakning, mamma/bebisträff, fika, promenad, lunch samt skvaller på dagen och babysim på eftermiddagen. Jag missade min första buss och väl på stationen var tåget tjugo minuter försenat. Simningen börjar 15.30 och 15.28 var jag på plats. Tur att vi kunde hjälpas åt. Emelie var med vid dagens lektion och kunde fota våra huliganer där dom plaskade runt i varsin ring. 




Hänga upp blöta badkläder, städa undan från dagen och sätta på en tvättmaskin är ungefär det sista jag gjorde innan batterierna tog slut. Taco serverades hemma hos Daniels mamma, jag tröttnar aldrig, och Theodor somnade i vanlig ordning vid 18. Han har precis fått ett "sista" kvällsmål. Idag provar vi babysemp 2 från 6 månader som ska innehålla mer näring och ska vara mer mättande. Vi får se om han kanske sover lite längre idag. Inatt vaknade han endast två gånger, en gång för nappen samt en gång för mat. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?