Färgbomb
Skönhet



Att mitt hår är djävulskt är ingen hemlighet. Dom gula/orangea tonerna träder fram redan någon vecka efter ett frisörbesök och att jag tvingas använda silverschampoo är ett faktum. Jag blev tipsad om att köpa en färgbomb och den har nu stått på badkarskanten i månader. Jag är sämst på att ändra vanor och likaså gäller duschvanor. Två gånger har jag lyckats använda den men mitt hår är, som redan nämnt, väldigt speciellt och den kalla tonen har inte fäst. Något måste jag göra fel?


 Carro

Jag har exakt samma problem som du och jag envisas med att vara vitblond, även om frisören gör mig grå så bir jag smågul efter någon vecka.
Men har märkt att det blir bättre med tiden om man har en rutin!
Använde alltid Lanza Healing Color Care silverschampo i början nästan varje tvätt och sen färgbomben efter.
Sen bytte jag till ett Schampo för blondiner som har silver i sig men inte gör håret torrt som rent silverschampo, det heter Blonde Angel Wash från Kevin Murphy, köpte på Bellbox i Sollentuna Centrum. Så det använder jag vid varje tvätt, färgbomben någon gång i veckan helt fantastisk som inpackning och sen silverschampo nångång sista veckan innan frisörbesöket (går var 4e vecka, perfekt att vara vitblond men råttfärgad egentligen, härlig utväxt) Så det är ett tips iaf :D

Svar: Men åh tack för alla dina tips! Det är verkligen trist att gå till frisören och bara veckan efter bli gulblond :( Jag ska definitivt prova schampot för blondiner, nu måste jag bara ta mig till Bellbox i sollentuna centrum :) Kram
Sandra



URL: http://justblonde.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?