Överraskning
Vardagsliv

Är det inte det ena så är det det andra. Lagom till att kroppen återhämtat sig efter mjölkstockning deluxe åker jag på en dunder förkylning. Theodor var snorig i förra veckan men då kände jag inte av någonting alls. I går kom det som en käftsmäll. Faktum är att jag tror att det till stor del beror på att jag knappt har sovit något den senaste tiden och det här är kroppens sätt att säga ifrån, men det är bara spekulationer. 
Idag skulle vi egentligen ha spenderat dagen med Jennifer och Thindra och låta våra ulltussar till hundar leka. Men på grund av sjukdom ställde vi in. Som värst var det igår kväll och i morse men nu börjar jag redan känna mig lite piggare. Dock hostar jag som en storrökare och snoret rinner som ett vattenfall. 

Gissa om jag blev glad när Daniel kom hem efter jobbet med en överraskning till mig. Det hör inte till vanligheten och jag blev extra glad när han la manken till nu när jag mår som jag mår. 
Mig är det inte lätt att överraska då jag är stenhård med tider. Om Daniel slutar kvart i två borde han vara hemma SENAST två och när klockan rann iväg blev jag den här jobbiga och oroliga flickvännen. Jag får direkt för mig att någonting har hänt. Men idag lyckades han och jag hade inte en aning.


 Idas beauty - LOPPI:s skönhetsexpert & nybliven mamma

Men vad var det för överraskning då? 🙈 krya på dig finis!



URL: http://blogg.loppi.se/idasbeauty





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?