Vilka är ni?
Vardagsliv

Ni är några hundra som klickar in på min blogg varje dag, lämnar kommentarer och skickar mail. Jag lämnar ut mig själv ganska mycket och ni får läsa om allt mellan blöjbyten och skönhetsprodukter. Ni fick följa mig genom hela min graviditet och kan nu följa Theodors utveckling i text samt mitt liv som nybliven mamma.
Nu är jag väldigt nyfiken på vilka ni är. Hur gamla är ni, vad har ni för intressen och varför går ni in och läser min blogg varje dag? Har ni själva en blogg, länka gärna den i kommentarerna. Ni ska veta att det har blivit så mycket roligare att publicera inlägg när ni blir fler och fler och när ni lämnar kommentarer. Jag bloggar främst för mig själv och för möjligheten att kunna blicka tillbaka men självklart är ni en stor del till att jag fortsätter.
 
Dom bloggar jag själv går in och läser varje dag är främst mamma bloggar. Inte så otippat kanske. Det som får mig att fastna för en blogg är välskrivna texter. Dom behöver inte vara långa men gärna genomtänkta. Mycket bilder är också ett plus, något jag måste bli bättre på!




 Isabel

Jag heter Isabel är 20 år gammal & bor i Stockholm. Jag började följa dig i början på min graviditet, då väntade du Theodor. Nu har jag tre dagar kvar till BF och kikar fortfarande in här varje dag, kul att läsa om er vardag och Theodors utveckling :)



URL:


 Isabel

Skulle föresten vara kul om du kunde länka de bloggar som du läser :)



URL: http://halldinisabel.blogg.se


 Emilie

Emilie, 24 år, nybliven mamma till Alba :) Hittade hit genom någon på vimedbarn.se som länkade dig under din graviditet & har sedan dess följt bloggen. Roligt att följa någon som har barn i ungefär samma ålder!

Svar: Vad roligt att du har följt min blogg ett tag. Jag älskar att läsa din och följa Albas utveckling :) Otroligt fina bilder tar du också, kram!
Sandra



URL: http://emilies.blo.gg


 Nathalie

Heter Nathalie och är 22 år gammal. Fick en pojke i mars i år. Tycker det är roligt att följa er då det inte skiljer så mycket mellan våra pojkar:)

Svar: Nej då skiljer det inte mycket alls mellan våra pojkar. Det är roligt att följa andra med jämngamla barn :) Du ska inte starta en blogg? Kram
Sandra



URL:


 Ida

Jag är 26 år, också från Järfälla men bor nu i enskede. Jag väntar en liten pojke i oktober och bloggar lite om det :) kul att läsa din blogg då du ligger steget före! Fina bilder och kul och intressant läsning !

Svar: Vad roligt att vi båda är från järfälla :) Jätte mysig blogg och jag väntar med spänning tills er lilla tittar fram! Kram
Sandra



URL: http://Idasbebi.blogg.se


 Emma

Emma, 22 år, bor i Bromma nu men bodde och kaosade runt i Kungsängen för 6 mån sedan. Ska få bebis i januari, tror du känner igen min babydaddy. Tidigare nämnt, stormförtjust i din blogg.

Svar: Väldigt roligt att följa dig och er graviditet! Gravidbloggar är något av det bästa jag vet :) Kram
Sandra



URL: http://emmama.vimedbarn.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?