Den osminkade sanningen
Vardagsliv

Bilden nedan representerar mitt dagliga utseende ganska bra. En slarvig toffs, ett osminkat ansikte och inte några märkvärdiga kläder. Jag menar, någons tröja måste användas till att torka snor och matspill med. Inte nog med att Theodor ska ha minst ett ombyte med sig så skulle även jag behöva det om jag orkade bry mig. Naturligt är vackert. Daniel tycker bäst om när jag har mitt hår utsläppt. Jag brukar kontra med att om han vill att jag ska ha något hår kvar över huvudtaget är det toffs som gäller. 
 
Förresten är jag ute efter en ny systemkamera. Mina krav är ett 50mm objektiv och en extern blixt, möjligheterna är därför nästintill oändliga. Vilken kamera är bäst och vad rekomenderar ni?
 


 -

Canon 600D rekommenderar jag starkt. Man kan även vinkla skärmen i olika vinkar, så man kan ta "selfies" om man vill det också, filmar i full HD. Då ingår ett vanligt objektiv också (18-55mm). Ligger runt 4000, och så kan man köpa till ett 50mm som kostar ca 1000:-
Sen finns det Nikons fullformatskameror som har högsta upplösning men där får man punga ut upp mot 10.000

Svar: Tack för ditt fina tips :) Jag funderar på att köpa en begagnad och just nu har vi tittat på en Nikon D80 som finns till bra pris! Nu måste jag bara lära mig alla finesser. Kram
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?