Mitt mars
Vardagsliv

Likt alla månader flög mars förbi. Inte gör det mig någonting då jag känner mig nöjd och tillfreds med vad vi åstadkommit. Vi har hunnit med otroligt mycket och jag har jobbat mitt första pass på över ett år. Första och sista på ett tag framöver hehe. Jag har varit på olika bloggevent, pysslat, firat Jonathan som fyllt hela 25 år och njutit av vårsolen. Jag ser fram emot att besöka Stockholm med Theodor och Daniel när körsbärsträden blommar.
Om två månader åker vi till Turkiet och Theodor har inte ens ett pass. Jag måste skaffa mig en "resa-med-barn-checklista". Med barn krävs det lite mer planering än vanligt men jag tar väldigt lugnt på saken. Jag menar, det finns barn även i utlandet. Har ni några tips inför resa? Vad är ett absolut måste i bebisresväskan?
 
 


 Izabella

Kolla på insta på kit4kids.se verkar super bekvämt beroende på vad han kommer äta👍😘

Svar: Tanken är att han förhoppningsvis ska äta samma mat som oss men att jag tar med burkmat som reserv. Men jag har kikat in kit4kids och det verkar SÅ smidigt! <3
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?