Förskolepremiär och 4 år
Theodor 1år-1,5år, Vardagsliv

Vi har haft en fantastiskt dag från morgon till kväll. Inskolningen är i full gång och den kunde inte ha börjat bättre. Hädanefter kommer vi kunna ta sällskap till förskolan med Isabell och Melody som också börjar klockan 09, något både jag och Theodor älskar. Melody och Theodor höll hand, tittade på bilar och lekte över ett gupp. Idag var en kort dag, 09-11 och i morgon stannar vi till 13. Dag 4 och 5 ska jag lämna honom några timmar själv vilket känns pirrigt. 
 
Avslutningsvis överraskade jag Daniel med lappar där det stod exakt vad han skulle göra innan vi möttes upp för att åka till Wild Chili där jag bokat bord och förbeställt ett varsitt glas vin (alkoholfritt till mig) som kom in när vi satt oss vid bordet. Theodor var hos Isabell och Sebaztian medan vi fick egentid. Daniel anade ingenting och hade olyckligtvis glömt bort att vi firar 4 år tillsammans idag. Grattis älskling och tack för att du står ut med mig. 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?