TJUGO.
Min andra graviditet

 
Det är inte lätt att komma ihåg att fotografera magen när jag har fullt upp med en 1 åring hemma men jag är betydligt bättre på att ta bilder under denna graviditet. Bilden är tagen i vecka 20 (19+5) på kvällen. På RUL fick vi reda på att moderkakan ligger i framvägg och väldigt högt upp, därav känner jag de flesta sparkar långt ned. Under de senaste dagarna har det blivit allt tydligare. Min favoritstund på dagen är när Theodor vilar i min famn och lilltjejen i magen gör sig tillkänna genom små sparkar. 


 Ida Nilsson

Så himla mysigt! Och du har ju pyttemage om man jämförde med mig vid den tiden. Och då är ändå detta ditt andra.. Himla fin mage tycker jag att du har :)



URL: http://idacnilssons.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?