Ett stycke preggo
Vardagsliv

Under graviditeten med Theodor fotograferade jag magen endast med mobilkamera. Denna gång har jag sedan vecka 18 dokumenterat varje vecka med text och bild från min systemkamera. Idag kan jag ångra att jag inte köpte en tidigare. Likaså gäller alla bebisbilder på Theodor. Allt är taget med en mobilkamera och nog för att dagens mobiler tar bra bilder men det går inte att jämföra med en riktig systemkamera. 
Igår pratade jag och min syster om att det knapp finns någon bild på mig och magen som är i "naturlig miljö" och hon har rätt. Bortsett från veckouppdateringarna finns det inte många bilder på magen. 
 
För en vecka sedan, i graviditetsvecka 37 (36+2), tog jag denna bild nedan och fick flashbacks från graviditeten med Theodor. Då såg många bilder ut såhär.
Gravid med Theodor i ungefär samma vecka.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?