Min födelsedag
Vardagsliv

I söndags fyllde jag ett år äldre och måste numera vänja mig vid siffran 24. Lördagen spenderades på restaurang Alexandra som var abonerat för att fira Daniels lillasyster Therese som i måndags blev 20 år. Theodor tillbringade både dagen och natten hemma hos mormor. Det var en otroligt lyckad fest med god mat, mycket dans och ett stort härligt gäng människor. Denna mamma klädde sig i klänning och högklackat kvällen till ära och jag tog inte bilen hem fören strax efter ett. Vad som hände efter det har ni kunnat läsa i artikeln som jag länkade till i tidigare inlägg. 
Söndagen och självaste födelsedagen började inte alls bra. Therese låg på sjukhus och Daniel satt häktad. En väldigt tuff, omtumlande och känslosam natt för alla inblandade. Att familjen går först är det inget tvivel om i detta fall.
 
Efter mycket om och men kom mamma, Peter, Marie, Cribba, Jenny och Jonathan över på tacomiddag och fika. Jag fick otroligt fina presenter som ni kommer att få se i ett eget inlägg. 
 
Lördagens outfit och gravidmage i vecka 35 (34+3).
 
 
 Jenny överraskade mig med en gudomligt god tårta som hon bakat.
 
 
 


 carro

Men fy! Hur gick det för Therese? Är hon okej? Gick allt bra för Daniel?



URL:


 Anonym

Härlig blogg! :) Vart kommer klänningen ifrån?

Svar: Klänningen kommer ifrån ginatricot :)
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?