Förlovningsbubbla
Vardagsliv

Hej vänner,
Vart ska jag börja. Vi befinner oss i en förlovningsbubbla där möjligheterna är oändliga (tänk att vi ska gifta oss, bli man och fru). Vi pussas&kramas extra mycket och det märks på stämningen. I morse satt vi och höll om varandra medan vi tittade på Theodor som lekte glatt på golvet när jag kände hur en tår rullade ned för kinden. Jag är evigt T A C K S A M för allt livet har gett mig och jag riktigt sprudlar av L Y C K A.
Det pirrar i hela kroppen bara jag tänker på vad jag fick vara med om i fredags. I julklapp fick jag ett presentkort på restaurang Stortorgskällaren i gamla stan av Daniel. Det innehöll en valfri trerättersmiddag för två. Vi hade ett bord bokat klockan 18.00 men vår kväll började redan hemma med ett glas vitt i väntan på skjuts. Theodor var med sin farmor och jag hade aldrig kunnat ana vad som komma skall. Efter en gudomlig röding till förrätt, lamlägg till varmrätt och en bricka med svenska ostar till efterrätt var vi redo att betala. Precis innan servitrisen kom satt Daniel och flinade för sig själv. Jag frågade honom vad det var han tänkte på och till svar får jag "det ska jag berätta". Nu i efterhand borde jag ha förstått att han hade något i görningen. Servitrisen kom precis in med kortläsaren när Daniel skulle berätta. När jag började klä på mig min jacka stoppade Daniel mig och sa att jag skulle vänta. Han gick ner på knä och öppnade asken med ringen i. Jag minns att jag sa "ja" direkt men sen kom chocken. Jag kunde inte för allt i världen förstå vad som precis hänt. Så fort vi gick ut från restaurangen brast det och lyckotårarna kom. VI ÄR FÖRLOVADE. Detta firade vi med ytterligare ett glas på ett annat ställe och pratade om allt vi varit med om genom åren. Från då vi träffades för första gången till där vi står idag. 
 
 
 
Min ring. Dock är den alldeles för stor så i lördags beställde vi en i rätt storlek och en ring till Daniel. På tisdag beräknas den komma och sen fattas bara gravering. 
 
 


 Sussi

Men ååååååh. Sååå härlig känsla! Och så FIN ring! Ännu ett bröllopspar på ingång. :D WOHOOOO :D:D:D:D



URL: http://myawesomedays.blogg.se


 Emma Blyfors

STORT grattis till förlovningen! Vilken lycka!



URL:


 Emma Blyfors

STORT grattis till förlovningen! Vilken lycka!

Svar: Tack fina du! Och STORT STORT grattis till bebis <3
Sandra



URL: http://emmama.vimedbarn.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?