Mammaselfie
Vardagsliv

Hej vänner, 
Jag har insett att det alltför sällan publiceras bilder på mamman bakom bloggen. Eller låt mig förtydliga, bilder på en mamma med utsläppt hår och maskara på fransarna. Inte för att jag tror att det är mig ni vill se på ändå hehe. Innan jag fick barn vet jag hur jag tänke att jag aldrig ska bli en sådär jobbig person att följa på bla. instagram (@sandralundqvist heter jag där) och jag lovade mig själv att jag INTE enbart skulle instagramma bilder på en sovande bebis, ätande bebis, lekande bebis osv osv. Förlåt men det finns ingenting jag hellre publicerar än en nybadad Theodor eller en alldeles grisig efter måltid. Mitt liv handlar om min familj och om Theodor. Jag menar, det är ändå med honom jag är dagarna i ända.
Anyway, som rubriken lyder får ni nu här två selfie på ingen mindre än mig. Den nedersta slutade med att Theodor fick vara med efter att ha stått och dragit i byxbenet. Ni förstår säkert att jag allt som oftast inte får tid för mig själv. Inte ens för en selfie.  
 
Verkligheten ser lite annorlunda ut. Avdraget hår (tack gode gud för att jag slapp håranfall), påsar under ögonen med stort P, dreggel/snor på kläder, knäna på mina svarta jeans är numera vita efter allt golvkrypande, slarvig toffs på huvudet och i stort behov av ett torrschampo.
 
Ursäkta mobilkvalitén.
 


  Carolineforsberg

Ååååh vilken snygg kofta/jacka! 😍😍 vart är den ifrån?

Svar: Tack fina. Jag ä l s k a r den! Koftan/kappan kommer ifrån Ginatricot men sålde snabbt slut i höstas :/ Kram
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?