Öppna förskolan
Vardagsliv

Idag har vi spenderat dagen på öppna förskolan tillsammans med Jennifer&Thindra. Som vanligt är det stimulerande men framförallt roligt för Theodor att träffa andra barn och att få komma till olika miljöer. Vi stannade i ungefär två timmar för att sedan ta bussen hem till mig och mätta våra magar.
Solen har lyst i stort sätt hela dagen och jag har varit sugen på en långpromenad från det att jag slog upp ögonen i morse MEN DET ÄR FÖR KALLT. Alltså på riktigt. Jag klarar av kyla men blåsten gör att det känns tio gånger kallare. I morgon kommer moster Jenny hit för en heldag tillsammans med oss och jag ska försöka knåpa ihop en fotobok. Har ni några tips&råd på bra och billiga hemsidor som säljer fotoböcker? 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?