Utmaning: en bild i timmen
Vardagsliv

Jag blev utmanad att göra ett inlägg om vår dag med hjälp av en bild i timmen. Jag fotograferade så gått det gick. 
 
 
Klockan 06:30 - Theodor vaknar och det är snabba puckar med frukost som gäller. Fullkornsgröt med frukt och vatten plus brödbitar från mamma (lyx utan dess like hehe).
 
 
Klockan 08:00 - Efter frukost busar och leker vi, borstar tänderna för att sen gå och lägga oss i ytterligare en timme. I morse gjorde jag honom sällskap. 
 
 
Klockan 10:15 - Vi åker till Jakobsberg med Jennifer&Thindra där vi möter Izabella&Viggo
 
 
Klockan 11:30 - Vi besöker öppna förskolan i Aspnäskola för första gången. Stort och rymligt, definitivt värt ett andra besök. 
 
 
Klockan 12:30 - Både barn och mammor behövde mat och det närmsta stoppet var Burger King. Jag ser framför mig hur restauranggästerna suckar när vi med tre barnvagnar klämmer oss in i ett hörn. Men vi lyckades nästan smärtfritt.
 
 
Klockan 14:00 - Fika hemma hos Izabella. Där satt vi i timmar tills det var dags att åka hem och laga middag. Snabbt slängde vi i oss maten för att få träffa Josephine och Jonas fina prinsessa som kommit till världen. 
 
 
Klockan 18:30 - Ä N T L I G E N (!!) fick vi träffa Tuva som kom till världen för fyra veckor sedan. En alldeles gudomlig och perfekt liten bebis som sov genom hela vår vistelse där. Lilla hjärtat, tänk att Theodor har varit sådär pluttig. 
 
 
Klockan 21:30 - Ögonen går i kors men.jag.måste se ett till avsnitt av Entourage innan jag somnar. Godnatt vänner!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?