Andra natten i eget rum - utvilad.
Theodor 7mån-10mån

Ur arkivet från fredag 20150116. Detta inlägg skulle ha publicerats i fredags morse men hamnade i utkast. 
 
Godmorgon vänner (med stort GOD), Inte en natt på snart nio månader har jag fått sova så ostört som jag sov inatt. Jag önskar att ni kunde se hur jag ser ut precis just nu genom skärmen. Jag menar att vakna upp utan påsar under ögonen är nästan värt att fira. Theodor somnade som tidigare skrivet vid 17.30 utan protest men vaknar upp efter en timme och vägrar somna om. Vi vaggar, sjunger och Daniel lägger sig bredvid honom i spjälsängen men det som tillslut får liten att somna om är när Daniel lugnt pratar honom till sömns. Theodor behöver höra våra röster för att komma till ro. Efter en timme sover han för natten och vaknar upp strax innan 00 för mat. Från 00 till 06 sover han ostört och jag likaså. Det här kanske kommer att fungera trots allt?
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?