Årsresumé Januari-Mars.
Årsresumé 2014

Januari - Liksom varje år startar det nya där det andra slutar. Januari månad var en festlig månad där det ena firandet avlöste det andra. Nyårsafton hemma hos Jonas och Josephine. Vi flyttade äntligen in i vår totalrenoverade lägenhet och kunde inviga det stora badkaret (som nu är hela familjens favoritplats), detta firades med kombinerad Daniel fyller år / inflyttningsfest. 25 års fest med tema 90-tal (jag var en preggo Melanie C i Spice girls). Jag färgade en ombré och vi njöt av den fina vintern som var. Äntligen var 2014 här och året som vår son kommer att få som personnummer.
Februari - Jag umgicks mycket med familj & vänner och hade ofta mina syskon på besök. Min pyssliga sida blommade verkligen ut under februari månad och jag gjorde ett alldeles eget bokbord. Bebis i magen fick fina klänningar från utlandet (som dessvärre aldrig kommit till användning vilket ni säkert förstår hehe) och tillsammans med mamma sydde jag ett babynest. Nu var förberedelserna i full gång och barnkammaren såg ut som en enda röra. Allt slit med renovering av lägenhet visade sig vara lönsamt då den värderades långt över våra förhoppningar. För en sekund var vi sugna på att sälja lika fort som vi fick höra priset.
Mars - En månad kvar till beräknat födelsedatum och jag mådde bättre än någonsin, bortsett från trycket nedåt och mindre sömn. Jag blev totalt överraskad med en babyshower och tårarna gick inte att stoppa. Tänk att jag är omringad av så många fantastiska människor. Litens byrå var äntligen fylld med allt som kan tänkas behövas. Mycket rosa vilket resulterade i en helt ny garderob när Theodor var född. För er som missat det blev vi meddelade på RUL att vi väntade en liten flicka. Magen växte sig allt större och mitt intresse för heminredning likaså. Jag och Måns började gå hos en hundpsykolog vilket jag idag, nio månader senare, varmt kan rekommendera er med hundproblematik att gå till.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?