Nyårsafton.
Vardagsliv

2014 har varit det bästa året jag någonsin upplevt. Theodor kom till oss och med sig hade han något som fick mig och Daniel att växa enormt som par. Jag har lärt mig att vara den bästa mamma jag kan till min son och tillbaka har jag fått en drös av kärlek. Lyckligare än någonsin avslutar jag 2014 och kliver in i 2015 med förväntningar och öppna armar. Några nyårslöften har jag inte gett men jag och Daniel pratade idag om att vi en gång i månaden ska ha en Sandra och Daniel dag/kväll. Gå på bio, ut och äta eller ta ett bad tillsammans medan Theodor umgås med någon som håller honom kär. Det får bli mitt nyårslöfte! 
Igår hade vi en fantastisk kväll hemma hos Max och Linnea tillsammans med flera andra par och vänner. Vi åt en gudomlig trerättersmiddag och vid tolv-slaget fick jag min nyårskyss. Theodor sov mestadelen av kvällen men när han väl var vaken hade han minst lika roligt som vi hade. Han somnade för natten i vagnen till ljudet av raketerna. Det glädjer mig att han inte alls var rädd för pangandet och jag älskar att jag fick skåla in det nya året med båda mina killar vid min sida. 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?