Rosa pantern
Vardagsliv

Hej måndag, hoppas ni haft en fin helg och njutit till fullo! Det har jag. I fredags hade vi vänner och grannar över på ett glas bubbel och i lördags höll jag i en drinkkväll. Daniel åkte hemifrån redan vid två för att spela poker medan jag lämnade Theodor hos mamma. Med ett underbart gäng på 15 fantastiska tjejer blev kvällen ultimat. Olika drinkar i mängder, bål, plock och musik fick kvällen att bli extra bra. Något som verkligen ger mig feeling är r&b musik och när klockan passerade 23 stod vi alla och dansade. 00.30 stod taxin och väntade på parkeringen för att köra mig, Izabella, Susanne, Sara och Linnea till Garbo där kvällen avslutades. Tyvärr slutade denna tidiga söndagsmorgon inte lika bra som den börjat. Daniels födelsedag dessutom. 
 
Jag älskar min tillbringare med tappkran. 
 
 
 Min kamera var inte framme en endaste gång under hela kvällen förutom för att fota en däckad Daniel haha. Bilder på drinkarna lånade av Isabell och Therese.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?