Squat.
Vardagsliv

I morgon går dom flesta åter till sina arbeten och vardagssysslorna knackar på dörren. Jag gillar rutiner samtidigt som jag inte alls tycker om att hamna i en enformig vardag. Som jag berättade tidigare ska jag och Daniel försöka komma iväg eller spendera en dag i månaden med varandra på tu man hand. Det lilla extra är ibland svårt att hitta men det är så b e t y d e l s e f u l l t i ett förhållande. Jag har varit i en svacka dom senaste dagarna då jag kännt mig allmänt bitter gentemot Daniel. Det kan vara för den nya bilen vi köpt (mer om det i ett eget inlägg). Jag känner mig inte alls delaktig i beslutet som togs men nu i efterhand har det nog bara blivit en pinicipsak. Jag gillar inte griniga Sandra och ska försöka att tänka på att det gör nog ingen annan heller. MEN i morgon är en ny dag och jag ska börja med ett "nytänk". Minst en positiv tanke och en positiv handling om dagen. Jag har så mycket att vara glad för att allt annat känns som en fis i rymden. Jag tänkte även ge mig på denna squat challenge. Någon som försökt? 
 

 


 F R I D A ▴

har precis börjat med den, är på dag 3 haha... ska bli kul att se om jag orkar hela och hur resultatet blir :)

Svar: Jag började igår och jisses vad jobbigt det var haha! Lycka till :)
Sandra



URL: http://fridasusanne.blo.gg





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?