Centralbadet
Vardagsliv

Det är inte ofta jag unnar mig själv någonting men enligt mig är det nödvändigt med tid på tu man hand för att samla ny kraft och för att få sakna i några timmar. Igår gjorde jag just det och dessutom med bästa vän på bästa möjliga vis. Jag och Isabell hade en heldag på centralbadet inbokat och efter timmar av avslappnande bad och massa prat i våra morgonrockar åt vi lunch på en utsökt thailändsk restaurang. Avslutningsvis hann vi med en snabb shoppingrunda innan regnet nådde oss och vi for hem. Vi båda kände oss matta efter dagen och benen skakade. Det måste bero på abstinens efter den vardagliga kaosen haha. 
 
Juicen som ser ut att smaka ljuvligt var bland det äckligaste jag druckit! Nyttiga juicer är inget för mig.


 Karin O

Åh vad mysigt! Vill också!



URL: http://kakansemlanoliven.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?