KUB
Min andra graviditet

Den 28 april fick vi ett svagt, svagt streck bredvid kontrollstrecket. Ni vet sådär svagt att det lika gärna hade kunnat vara en skugga. Morgonen därefter kunde jag inte hålla mig och köpte ett digitalt som visade +. Jag var gravid i vecka 4. Känslorna stormade genom kroppen och jag var så otroligt lycklig över denna graviditet. Min fjärde graviditet. På grund av missfallen vi fått innan Theodor kunde jag inte glädjas fullt ut, jag vågade inte. I vecka 7 (strax innan Turkiet resan) gjorde jag ett VUL för att se om det fanns något levande foster. Det man då kunde se var en liten ärta med ett pickande hjärta. Det levde jag på fram till vecka 10 då vi gjorde ett tidigt UL. Bebisen hade växt fint och denna gång såg man kroppskonturerna, ansiktet och benen så tydligt. Jag grät glädjetårar och började hoppas. Igår såg vi bebis för tredje gången på KUB och allt såg ut precis som det skulle. Jag är idag i vecka 14 (13+1) och det beräknade datumet för knytet att komma är den 5 januari. 
 


 Reggi

vad kul grattis till er och jag har bf 4 jan, kul att hitta en blogg som är nära mig. Vi har inte gått ut med något ännu, bara familjen och några kollegor vet. Vi var och gjorde kub i måndags 😊 Hittade dig när blogg.se la ut på Instagram. Kram

Svar: Vad roligt och ett jätte grattis till er! Då skiljer det bara en dag mellan våra bf :) Kram
Sandra



URL: http://reggi.blogg.se


 Bintu Malm Fraser

Men så roligt! Förstår din lycka <3

Svar: Tack snälla :)!
Sandra



URL: http://bintan.blogg.se/


 erikasblogg.se

Vad roligt! Stort grattis! Jag har tyvärr med fått en del missfall (4 st) och vågar inte heller glädjas fullt ut när det visar plus på stickan. Men nästa gång så! Stort grattis igen!! Kram.

Svar: Tack snälla du! :) Missfall sätter sig som ärr på hjärnan :( Då är det viktigt att glädjas åt det man faktiskt har <3
Sandra



URL: http://erikasblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?