Lazy days.
Vardagsliv

Ni vet den där känslan när det finns miljoner ting som behöver göras och minst lika många nya sprudlande ideér som bubblar inombords men istället skjuts allt upp och en fet chipsskål åker fram till en bra film. Ungefär så har mina prioriteringar de senaste veckorna sett ut, snudd på iaf. Det är trots allt semester. Daniel började jobba igår vilket innebär att jag och Theodor blir själva. Lyckligtvis har han ytterligare en semestervecka nästa vecka och då hoppas vi på bättre väder. Vi vill åka båt, bada och spendera kvällarna ute med vänner. 
 
Semestern firades in på Åland med shots åt sällskapet. 
Jonas och Tuva i Oskarshamn. 
Jonathan firar faderskapet med en cigarr. 
En egengjord blåbärspaj med egenplockade blåbär (ni som känner mig vet att jag inte är ett stort fan av bakning men denna paj var bland det godaste jag ätit).


 Anonym

Äntligen! 😍



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?