Ur arkivet
Min andra graviditet

Detta inlägg skrev jag samma dag som graviditeten blev bekräftad med ett clearblue digital test och har sedan dess legat i utkast. 
 
Igår, 150428, sex dagar innan beräknad mens dyker att svagt, svagt streck upp bredvid kontrollstrecket. Jag bestämde mig för att vänta i några dagar men i morse kunde jag inte hålla mig. Jag och Theodor for till Coop och med mig hem hade jag ett Clearblue digital. Vi fick ett plus. ETT PLUS? Jag kunde känna hjärtat slå utanförkroppen och tårarna rinna längst kinderna. Där och då vet jag inte om jag blev gladast för att vi ska bli föräldrar till ännu en skatt eller för att Theodor ska bli storebror. Det måste ha varit både och. Graviditeten var planerad och detta var andra månaden som vi prickade in ägglossning. Med två tuffa missfall i bagaget vågar vi inte hoppa av glädje fören vi har sett det lilla hjärtat slå. Men jag kan inte låta bli att le. Om allt går vägen är vi fyra i början på Januari. 
 
 
 


 Sussi

Så glad för eran skull. :D:D
Blir lite gråtig när jag läser detta! Längtar så tills jag själv får uppleva plusset. <3<3

Svar: Tack fina! <3
Sandra



URL:


 Hanna

Nej vad roligt! Stort grattis till er. Jag hoppas att ni slipper gå igenom ännu ett missfall. Vi blir också fyra i början av Januari om allt går som vi önskar och hoppas. Jag kan inte förstå att min lilla tjej ska bli storasyster ❤️

Svar: Tack snälla du! Och ett jätte grattis till er :) Jag förstår precis vad du menar, det är väldigt svårt att ta in att våran bebis ska bli storebror! Kram
Sandra



URL: http://hannaamandaisakssoon.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?