AWAY.
Vardagsliv

Hej vänner, 
Jag har varken glömt bort er eller bloggen men mitt semesterlunk har kommit emellan. Den 25 maj åkte jag, Theodor, mamma, Jenny och Felicia till Turkiet och med en veckas frivillig frånvaro från sociala medier har jag haft svårt att ta mig tillbaka. Någonstans på vägen tappade jag suget efter allt vad dator och mobil heter därav detta uppehåll. Det tog mig dagar att ladda över bilderna från kameran till datorn och det är inte förens nu jag tog mig en noggrann titt. 
 
Jag har fått nys om att det spekulerats mycket kring varför jag inte bloggar lika flitigt längre men det är inte svårare än att mitt inre fortfarande befinner sig i Turkiet. Jag är dålig på att svara på både sms och samtal men jag antar att denna jetlag snart lägger sig. I morgon tänkte jag berätta mer om resan och lägga upp en bildbomb. Så länge bjuder jag på dessa från vår första dag utomlands. 
 
 
 
 
 
 
 


 Anonym

Men, är du gravid igen? 😍😍😍😍



URL: http://izabellaakerlund.blogg.se


 Johanna

Gud vad mysigt! Jättefina bilder! Jag tänker lite i samma banor, att ta en "digital detox" i sommar när vi är på semester. Saknar lite det där att vara helt närvarande och inte låta uppmärksamheten hamna in i mobil eller dator. Helt rätt att du tog en liten pause :)



URL: http://johannaarntzen.se/


 Anonym

Såg nu att det inte var din mage 🙈 väldigt lika!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?