These days
Vardagsliv

Det har gått dagar (till och med veckor) sedan jag var här inne och publicerade ett inlägg. Medan ni fortsätter att kika in växer min ångest för den långa frånvaron. Det har hänt otroligt mycket och jag vet inte vart jag ska börja. Medan vädret visat sig från sin sämre sida (tack och lov för den lovande prognosen SMHI gått ut med) har vi hjälpt min syster och hennes Jonathan att flytta. Ingen är gladare än oss som nu har fått världens bästa grannar!
Bortsett från flytt har jag pysslat hemma, gjort om i Theodors rum och firat midsommar på landet. Theodor är inne i en fantastisk period och tillsammans lär vi oss att kommunicera med varandra. 

Nästa vecka får pappa Daniel semester och jag ser fram emot sena grillkvällar, mycket nöjen och nya minnen.
 
 
 


 Kathrinea Living

Häftigt att du varit med i Miss universe! du tänker inte vara med i tävlingen flera gånger? :)



URL: http://livingoutloud.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?