Allergisk mot alkohol?
Vardagsliv

Underbara ni! Tusen tack för er omtanke angående i lördags, nu mår jag mycket bättre. Det som hände på festen var att jag fick ett plötsligt illamående (hade enbart druckit någon enstaka drink så jag var inte alls berusad) och en magknip liknande känsla. Vid 22 gick jag hem för att gå ut med hundarna med mamma och då var jag tvungen att lägga mig på soffan en stund innan jag fick springa till toaletten och spy. Detta illamående och magknip höll i sig hela natten och det enda som lindrade var att ligga i ett bad. Vid 01 spydde jag igen och sedan fick jag feber. Jag kunde inte få i mig någonting att äta och kroppen var helt slut.
Jag har inte kännt mig magsjuk fast man nästan skulle kunna tro det. Kan jag ha blivit allergisk mot alkohol? På senare dar har jag totalt tappat suget på vin (missförstå mig rätt, jag dricker inte alls ofta men ett glas ibland kan vara trevligt) och börjar lätt må illa efter bara ett glas. Om det inte vore för att jag hade min mens nyligen hade jag nästan trott att jag var gravid (men det är jag inte).
 


 Anonym

Jag blev mamma i nov -14. Efter graviditeten har jag endast druckit något enstaka glas vin men idag var min födelsedag så jag drack tre glas vin, alltså mådde såå dåligt höll på att kräkas, magknip, illamående. Var lite smått berusad men verkligen inte kräkfull kanske så att kroppen är kännslg efter en graviditet och behöver tid för att vänja sig vid gifter alkohol faktiskt är 😝

Svar: Att alkohol är gifter känner kroppen klart och tydligt! Det är så mycket som hänt i och med graviditeten och vi ska inte prata om efter. Dessutom har jag ett helt annat tänk nu, jag ser inte lika "positivt" på alkohol nu som förr (missförstå mig rätt), det kanske kroppen också känner av. Stor kram
Sandra



URL:


 Anonym

Hej! Skulle bara vilja fråga vart du köpt dina fina skor någonstans? :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?