Ledig tillsvidare
Vardagsliv

Två helger som knegare är nu förbi och jag återgår till livet som mammaledig. Som jag skrev i ett tidigare inlägg känner jag mig osäker på hurvida jag ska göra med min arbetssituation. Jag har varken satt något datum eller pratat med min chef om när jag ska komma tillbaka men tanken är att Theodor ska börja sin inskolning i augusti. Eller tanken VAR det iaf. Om möjlighet finns funderar vi på att tacka ja till platsen (om han kommer in dvs) och skjuta upp inskolningen. Har ni någon erfarenhet av att skjuta upp inskolningsdatum? Jag vill inte tacka nej och ansöka om på nytt. För oss är det viktigt att Theodor umgås med andra barn men det här är den enda tid jag får tillsammans med honom som liten och jag vill inte jäkta. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?