Mammor kan
Vardagsliv

Något jag absolut inte kan relatera till är att jag inte skulle kunna göra någonting praktiskt när jag har hand om Theodor. Städa, tvätta, laga mat och gå ut med hunden samtidigt som jag leker flygplan med Theodor är piece of cake. Inte riktigt kanske men ni förstår principen. Daniel är ganska bra på att ha Theodor som en undanflykt (missförstå mig rätt). Han skyller ofta på att han inte hann hänga upp jackan för att Theodor kom krypandes eller inte kan plocka undan maten för att Theodor blev kinkig osv osv. Städning ska vi inte tala om. 
Idag har jag och Ida bevisat att mammor kan. Med två bebisar och en hund klarade av att gå tre vändor med vagnarna lika fulla som på bilden nedan till sopsorteringen. Vi rensade ut Filippas kommande barnrum som för tillfället har använts som ett "släng in det där så länge rum". Som belöning köpte vi mängder med donuts och drack islatte.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?