Skratt, vuxenläckage och tårar.
Vardagsliv

Igår hade vi den mest fantastiska dag tillsammans med Evangelina&Theodor. Denna människa gör någonting med mig som inte går att beskriva. Vi kan skratta i timmar och ligga dubbelvikta utan att bry oss om människorna runtomkring. Jag längtar redan till nästa tisdag då vi ska ses.
Tillbaka till gårdagen. Då solen lös starkare än någonsin (på väldigt länge) bestämde vi oss för att spendera dagen ute. Vi möttes upp redan vid 09.30 och styrde kosen in mot Stockholm. Frukost på Norrmalmstorg, shopping för de små och en härlig promenad på Djurgården längst vattnet började vi dagen med. Barnen sov länge i vagnarna och vaknade upp på Skansen. Theodor njöt över att själv kunna stå och titta på djuren på lill skansen. Där spenderade vi mest tid bortsett från den fantastiska utsiktsplats med vy över Stockholm. Jag tror inte att jag har skrattat så mycket som jag gjorde igår. Jag kunde knappt andas. Turisterna på Skansen stod som fågelholkar när de gick förbi. Ett flertal gånger fick jag korsa benen för att inte kissa i byxan. 
Tiden rann iväg och innan vi tog tåget hem åt vi en sen lunch i Kungshallen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 myawesomedays.blogg.se

Åååh vad kul. :D:D



URL: http://myawesomedays.blogg.se/


 Tobbe

najs önskare att jag va där



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?