Smultronställe
Vardagsliv

Att vara ute i friska luften är för mig ett måste. Jag kan inte sitta inne en hel dag vare sig det är regn eller sol. Jag vet inte om det beror på att jag är otroligt rastlös som person eller behöver se dagsljus för att inte bryta ihop. Mitt humör och temperament blir så mycket bättre av en nypa luft. En paus i solen eller parklek med barnen är något jag värderar högt.
I kungsängen finns det ett flertal smultronställen och i helgen öppnade ett av alla för säsongen. Ladan ute i Lennartsnäs är ett mysigt fik i naturen omgivet av hästar och fina stugor. När kaffet är uppdrucken kan man gå en sväng i konstateljén eller se om det finns några fynd i de små butikerna eller i loppisstånden. 
 
Bild från i söndags när vi besökte ladan
 Världens nöjdaste kille i sin fina rottingstol han fick i doppresent av Josephine&Jonas.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?