Söndagsmorgon.
Vardagsliv

Som ni redan vet vid det här laget sinar inläggen under helgerna då jag vill fokusera all min tid på familjen. Igår hade vi en helt fantastisk dag som jag kommer att leva på länge. När vi vaknade kläckte Daniel ur sig idén om att vi skulle åka på loppis. Hörde jag fel? Daniel som hatar loppmarknader. Sagt och gjort började vi dagen på VeddestaLoppis utan att hitta några vidare fynd. 
Lunchlådorna åt vi upp till frukost så en cheeseburgare på McDonalds fick stå för mellanmålet. Det är bland det bästa jag vet med helgerna, när man kan göra lite som man känner för och släppa på rutiner. Runt 13 kom vi hem till Daniels pappa och stannade där hela dagen. Några vänner samt min mamma och syster kom också förbi. Solen lös och det serverades vin. Theodor kröp runt på altanen och var inne i sin egna lilla värld med tre hundar hack i häl. 
Runt 16 slutade solen värma, alldeles lagom för oss som väntade middagsgäster. Kvällen bestod av grillning, mellomys och skratt i massor. 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?