Färgglada leksaker som låter
Theodor 1år-1,5år, Vardagsliv

Jag har så mycket jag skulle vilja skriva om i bloggen men det får vänta. Istället börjar jag skriva flera inlägg om dagen men lyckas inte färdigställa dem. Jag vill inte publicera något bara för sakens skull. Är det något ni vill se mer/mindre av? Kommentera gärna era önskemål. 
 
Något jag har tänkt på sedan jag fick barn är det här med leksaker. Hur mycket ska man köpa och vad är onödigt. Jag får ofta höra att leksaker som låter är fruktansvärt att få och att många köper det för att jävlas med föräldrarna. Jag upplever det inte så. Färgglada leksaker som låter känns mer glatt och spännande. Ett ljust rum med enbart ljusa nyanser känns inte som ett barnrum utan mer "fint" i bebishörnan. Om ni förstår. När Theodor var spädbarn var det mycket neutrala färger och ljusblått i hans rum men i samma veva som han började leka och utforska byttes färgerna ut. 
 
Bilder från gårdagens träff med Evangelina&Theodor.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?