I Göteborg
Vardagsliv

Vi har haft några lata men intensiva dagar. Jag ägnade lördagen åt att sälja av prylar på Solvalla bakluckeloppis, bråka med Daniel (det behövdes en droppe för att bägaren skulle rinna över och det var just vad som hände), grilla för en hel armé trots att det bara var jag och Evangelina som skulle äta och satt uppe till sent. Evangelina&Theodor sov över och det var precis lika mysigt som det låter. Vi åt en lång frukost dagen därpå och tog ett bubbelbad med båda barnen innan jag körde dem hem. Jag kan inte beskriva med ord hur tacksam jag är över att ha denna männsika i mitt liv!
 
I söndags åkte hela familjen ned till Göteborg för att hålla Daniel sällskap under två kursdagar. En jobbig bilresa som tillslut ledde till något bra och vi hade två fina dagar. Medan Daniel var på kurs i måndags hade jag och Theodor ensamtid, vi åt lunch och lekte i en park. Dessvärre blåste det storm och vi fick snabbt vända till hotellet. På kvällen tog vi båten in till Nordstan och åt middag på en italiensk restaurang. Idag blev dem klara tidigt och vi satt i bilen påväg hem redan vid tio. En hemskt lång bilresa med regn och ett gnällande barn. Jag ville bokstavligt talat hoppa ur bilen och ta tåget. 
 
Nu är jag slut som människa och ska vila upp mig inför morgondagen. 
 
 
 

 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?