Paus.
Vardagsliv

Jag har tagit en välbehövlig paus från bloggen i några dagar, därav ekar det tomt på inlägg. Två kvällar i rad har jag somnat tillsammans med Theodor under nattning av ren trötthet. Jag brukar blogga på kvällstid för att inte sitta vid datorn eller mobilen när Theodor är vaken men dessa dagar har jag lagt sociala medier på hyllan. Väldigt skönt.
Under dagarna som passerat har vi lekt på öppna förskolan med Jennifer&Thindra, fixat pass åt lilleman inför resan till Turkiet, hängt i Sundbyberg med Evangelina&Theodor, ätit lunch hemma hos Josefine&Louie med Emma&Sixten och Johanna, bebisgosat med Mason och grillat på baksidan. Vi har ofta väldigt planerade veckor och denna är inget undantag! Jag ser fram emot helgen och nästa vecka, mer om det senare. 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?