Ett riktigt preggo
Vardagsliv

Idag har jag varit fruktansvärt trött. Theodor kom in till oss i natt och har utdelat några mindre sköna sparkar i sömnen. Sparkarna plus det ständiga kisseriet har resulterat i alldeles för lite sömn och till råga på det vaknade han strax efter 06. Theodor vill 4/5 gånger äta frukost direkt när han vaknar så att ligga kvar och dra sig i någon minut finns inte. Sagt och gjort åt vi en lång frukost, tog ett bad (som slutade med att Theodor tappade humöret då bilarna inte ville samarbeta) och lekte en stund inne i hans rum innan vi for till förskolan. Vi kan ha haft den bästa lämningen idag sedan Theodor började. En puss och en kram utdelades innan han vinkade iväg sin mamma. ÄNTLIGEN känns allt så rätt. Pedagogerna är underbara, miljön toppen och barnen trivs tillsammans.
 
Timmarna mellan hämtning och lämning har jag försökt återhämta mig fysiskt. När min kropp skriker efter vila gör jag oftast tvärtemot och går ut på en långpromenad, storstädar eller startar något annat projekt. Idag har jag hängt i bästis soffa hela dagen och blivit serverad mat. Jag har betett mig som ett riktigt preggo med andra ord haha. Efter hämtning följde Jenny, Jonathan och Maximilian med oss hem och stannade på middag. Theodor körde runt på sin fyrhjuling med Maximilian i knät. Dessa killar har något speciellt för varandra. De känns mer som bröder än kusiner. Älskade små. 
 
 
Givetvis gick Jenny tätt bredvid.
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?