TRETTIOETT.
Min andra graviditet

Jisses vad veckorna springer förbi och vi är redan halvvägs in i vecka 31. Vanligtvis undviker jag att be Daniel fota min mage då han inte alls har någon känsla för avstånd, ljus, vinkel och skärpa. Dessvärre var han den enda som fanns till hands när det var dags för maguppdatering. Hälften av bilderna var suddiga, många oskarpa men lyckligtvis fanns det EN bild som fick duga, om något ocentrerad men vad gör väl det. 
Lillasyster tog åt sig av mina ord efter förra veckans graviduppdatering och har börjat röra sig allt mer. Hon trycker på min urinblåsa och det blir mängder av akuta kissbesök på toaletten, dag som natt. Min rygg säger ifrån rejält och jag behöver utnyttja "gravidkortet" titt som tätt för massage. Många kommenterar att min mage, likt med Theodor, är väldigt liten. Jag låter mig dock inte luras då han vägde 3805g och var 55cm lång när han kom ut. Tror ni att lillasyster blir stor eller liten?
 
Graviditetsmage i vecka 31 (30+3).
Daniel lyckades få mina höfter att se otroligt stora ut på denna bild, återigen det här med vinkeln, men det är inte allför ofta Theodor vill sitta still tillräckligt länge för en bild när han hälsar på lillasyster. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?