Utan förlovningsring
Vardagsliv

Jag måste ha den ultimata oturen när det kommer till min förlovningsring. Den 13 februari 2015 gick Daniel ned på knä och i sin hand höll han i min drömring. En ring som kom att betyda väldigt mycket för mig, inte bara för att det är min förlovningsring, utan för att han valt den alldeles själv. Många tjejer väljer ut sina ringar men Daniel kan min smak. Efter några månader upptäcker jag att en diamant lossnat och jag fick en ny ring på garantin. Idag upptäcker jag ÄNNU en gång att en diamant lossnat från ringen! I morgon åker jag och lämnar in ringen för andra gången på mindre än ett år. Jag vill inte välja en ny ring (för liknande summa) då denna betyder väldigt mycket men detta känns för mig ohållbart. Jag avskyr tanken på att gå utan ring i ca två veckor.
 
 


 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

usch va tråkigt hoppas de kan laga den


 Victoriaochlionel

Åh nej va synd, självklart betyder det lite extra när han valt den själv.. Jätte fin ring!!

Svar: Jag vet! Så typiskt men nu har vi gemensamt valt en ny :) Tack snälla! Kram
Sandra



URL: http://victoriacwahlstrom.vimedbarn.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?