Lilla J
Vardagsliv

I fredags, 9/10, föddes en alldeles perfekt skapt flicka, lilla J som hon kallas tillsvidare. Våra fantastiska vänner har blivit föräldrar för första gången och jag glädjs så med dem. 3000g och 50cm ren kärlek. Jag har under hela Lisettes graviditet gissat på att hon skall födas den 8/10 och det var nämligen denna dag de åkte in till förlossningen.
I måndags fick de komma hem och påbörja sitt familjeliv på riktigt och jag fick äran att snusa bebisfötter redan då. Jag längtar efter att se både Daniel och Theodors min när de träffar denna lilla minimänniska. 
 
 
 
 
 
 
 Lisette har snöat in sig på svanar och som välkommen hem gåva fick de en ballongsvan av oss.


 Ida Nilsson

Lilla sötnos alltså.. Det känns som det var igår som vår lilla var så liten. Fattar inte hur tiden springer iväg!



URL: http://idacnilssons.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?