Nytt i höstgarderoben
Skönhet, Vardagsliv

Jag är en väldigt enkel person när det kommer till val av klädstil. Jag gillar att hålla det stilrent (hur man nu kan kalla mjukiskläder och mammaoutfitten för stilren haha) och inte krångla till det. En blus och ett par fina jeans går alltid hem. Däremot har jag så länge jag kan minnas tyckt att det har varit svårt att veta vad jag ska ha över exempelvis en klänning om vi är bjudna på fest. Jag avskyr att frysa och måste därför ha med en extra tröja och det är just den där tröjan jag har svårt för. 
I söndags var vi på en helt fantastisk höstmarknad i Örsundsbro och där lyckades jag fynda två koftor/kappor som är perfekta till både vardag och fest.
 
 
 
 
 


 Hanna

Men så snygga! Precis i min smak också. Enkelt och stilrent ☺️



URL: http://hannaamandaisakdson.blogg.se


 Anonym

Vart är dessa köpta? Går de att beställa på nätet? Super fina:)

Svar: Jag köpte de på en marknad i Örsundbro och det finns ingen lapp i kappan så vet inte alls om det går att få tag på de på nätet :/
Sandra



URL:


 erikasblogg.se

Jättefina båda två!



URL: http://erikasblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?