Rutiner
Vardagsliv

Vi är tillbaka i vardagen med rutiner och allt vad det innebär. Theodor gick sista dagen på förskolan idag för denna vecka vilket innebär helg för oss. Lämningarna går mycket bättre och tårarna varar enbart i några minuter.
Idag har lägenheten storstädats, ugnen skrubbats, altanen vinterrustats samt sängkläderna bytts och tvättats. Under hela tiden fick jag sällskap av min syster och systerson vilket gjorde det hela roligare. Vad vi gjorde i städpauserna får ni se i ett eget inlägg.
 
På vardagarna går dagarna i ett med lämning, rastning av hund, plocka i lägenheten och sedan hämtning. Dygnets timmar är alldeles för få. 
Nu ligger Theodor och sover medan jag andas ut i soffan. Det är inte ofta jag hinner känna efter men min rygg har börjat säga ifrån och gör riktigt ont i vissa positioner. Bara det inte blir värre. 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?