TRETTIO.
Min andra graviditet

I onsdags klev vi in i vecka 30 (29+0) med lillasyster. Att passera vecka 30 känns som en milstolpe och om 8-12 veckor kommer vi att vara en familj på fyra. Denna graviditet har verkligen gått av bara farten och att lillasyster äger endast ett klädesplagg (bortsett från Theodors gamla bodys) stressar mig lite. Däremot handlade jag inte sådär jätte mycket till Theodor heller fören i slutet. Ingen av mina graviditeter har varit särskillt livliga och jag får flera gånger om dagen stanna upp för att känna efter och be Daniel känna på magen så att han kan påminna mig om att vi har känt rörelser. 
 
Graviditetsmage i vecka 30 (29+4).


 Kristin

Vem är det som tar dina magbilder? Hen är jätte bra på att fånga ljus/skärpa kombinerat! Framförallt denna bild är proffsigt tagen! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?